5 вежби кои можете да ги правите на работното место

Проблемите со болки во грбот и искривувања на ‘рбетот можеби порано беа карактеристични само за повозрасните, но денес се повеќе млади луѓе патат од овој проблем. Причината лежи токму во начинот на живот и тоа седечкиот начин на живот кој за жал стана секојдневниве скоро на целата популација.

Одредени промени во животниот стил можат многу да помогнат во анулирање на ефектите кои се јавуваат како последица од постојаното седење. Еден од начините e конечно да почнете да вежбате, да не го користите повеќе лифтот, да одите на работа со велосипед, да пешачите и се разбира да се храните здраво.

Што правите на паузите дури сте на работното место?

Зошто паузата од 5 минути која сигурно ја правите на секој 2 часа гледање во компјутер да не ја искористите поинаку?

Познатата инструкторка Denise Austin презентира 5 едноставни вежби кои можете да ги правите на вашето столче токму пред компјутерот.

Погледнете го видеото во продолжение.

Драгана Младеновска

Магистер по фармација, Аеробик и Пилатес инструктор. Зависник од здрава исхрана и експериментирање во кујната.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *