Како да подготвите домашна, здрава гранола?

Овој пат рецептот е навистина едноставен и сигурни сме дека ќе ви се допадне. Гранола со бадемово, кокосово млеко или пак со јогурт е одличен избор за појадок полн со хранливи нутритиенти, витамини и минерали. За да ја подготвите домашната гранола ќе ви бидат потребни само 4 намирници и тоа:

  • 200 g овесни снегулки
  • 100 g путер од кикиритки
  • 2 супени лажици мед или агаве сируп
  • 100 g сецкани несолени и непечени бадеми

Доколку сакате по ваша желба можете да додадете и суво овошје по избор или цимет.

Начин на подготвка: 

Сите намирнци ставете ги во подлабок сад. Доколку путерот од кикиритки е многу цврст оставете го на собна температура да омекне. Потребно е на крај да добиете леплива и хомогена смеса.

На хартија за печење истурете ја смесата и оставете ја да се суши во рерна на температура од 150°С околу 30 минути. Повремено проверујавте и со лажица промешувајте. На крај оставете да се олади и сладирајте ја гранолата во стаклен сад.

Granola-Nut-Clusters-8428

Вака подготвената гранола е одлична за појадок. Измешајте 3 супени лажици со малку јогурт или бадемово мелко, додајте неколку тркалца банана и неколку зрна боровинки и уживајте во утрото!

granola aaa

Драгана Младеновска

Магистер по фармација, Аеробик и Пилатес инструктор. Зависник од здрава исхрана и експериментирање во кујната.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *