10 одлични вежби за целото тело кои можете да ги правите дома

Многу луѓе немаат доволно простор и услови да вежбаат дома, па се одлучуваат тоа да го сторат во теретана или во некој фитнес клуб, но постојат и луѓе кои немаат време или едноставно попријатно се чувствуваат кога вежбаат сами.

Доколку спаѓате во втората група луѓе и многу повеќе сакате да вежбате дома, имаме за вас неколку вежби кои ќе направат чудо за вашето тело.

Се што ви е потребно е малку празен простор, столче и мотивација за да започнете.

За најдобри резултати вежбајте наутро, пред појадокот, а доколку немате доволно време наутро направете го тоа во текот на денот, но два часа после оброк.

Секоја од овие вежби треба да ја повторите по 10 пати, а доколку имате сила, можете да направите и 2 или 3 серии од по 10 повторувања.

Драгана Младеновска

Магистер по фармација, Аеробик и Пилатес инструктор. Зависник од здрава исхрана и експериментирање во кујната.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *