Аеробикот и слабеењето

Драгана дали со аеробик ќе ослабам побрзо?

Ова е дефинитивно едно од прашањата кои ги добивам најчесто. Одговорот на ова прашање прочитајте го во текстот во продолжение.

Што претставува аеробикот?

Аеробикот е кардио активност со која се активираат големите мускулни групи во телото. Аеробикот ги активира белите дробови и ги “тера” да работат понапорно внесувајќи во телото повеќе кислород кој е неопходен за ослободување на енергија во мускулите што овозможува нивно движење.

Интересно е тоа што аеробикот најчесто се изведува на ритмична музика и самото вежбање е динамично и забавно. Нема ни да почувствувате кога поминал еден час, а вие веќе сте потрошиле над 600 калории.

Кои се придобивките од вежбањето аеробик?

Кардиоваскуларната активност има огромни придобивки врз целокупното здравје. Но некои од позначајните се следни:

  • зголемено ниво на енергија
  • го намалува стресот и го подобрува менталното здравје како резултат на ослободување на ендорфини во мозокот
  • ја подобрува ефикасноста и работата на срцето и белите дробови
  • го намалува крвниот притисок, пулсот на срцето при одмарање и го намалува ризикот од срцев удар
  • го регулира шеќерот и помага за превенција од дијабет тип II
  • го регулира апетитот
  • троши многу калории и го олеснува слабеењето (еден час ефективен аеробик троши минимум 600 калории)

Како аеробикот го олеснува слабеењето?

Имав еден пост во кој убаво објаснив за тоа дали постои спор и брз метаболизам, постот можете да го прочитате тука.

Јасно е дека за телото да слабее е потребно да го доведеме во калориски дефицит. Аеробикот како активност која троши многу калории е идеална за зголемување на потрошувачката на калории на дневно ниво промовирајќи на тој начин полесно губење на килограмите.

Еден килограм масно ткиво во себе содржат 9000 калории, затоа што 1 g масти содржи 9 калории. Тоа би значело дека за да изгубиме 1 kg масти ние би требало да го ставиме телото во калориски дефицит од 9000 калории.

Како е најлесно да го постигнеме тоа?

9000 калории поделено на 14 дена или 2 недели е околу 650 калории. Тоа се отприлика толку калории колку што се трошат со 1 час ефективен аеробик.

Во пракса тоа би значело дека и да не правите никакви промени во исхраната (сепак да не претерувате), но да започнете да вежбате аеробик, вие за две недели ќе намалите 1 килограм масно ткиво.

Овој процес е многу позабрзан и поефикасен доколку е пропратен и со здрава и избалансирана исхрана.

Сигурно ќе ве интересира: предлог 7 дневно мени за полесно слабеење.


“Многу луѓе ме прашуваат како после толку кратко време после бременоста сум успеала да го доведам телото во форма од која никој не би кажал дека сум родила бебе пред 7 месеци. Одговорот е континуирано и посветено вежбање. Јас навистина се хранам и здраво 70% од времето, но сепак си дозволувам и сладолед и чоколадо и се што ќе ми посака душата.

Сите тие плус калории се многу добро избалансирани со секојдневната физичка активност која веќе подолго време е дел од мојот живот и дел од мојата секојдневна дневна рутина.”


Нашето студио за Аеробик и Пилатес – FITLIFE Fitness Studio не прави пауза за летото, ние вежбаме постојано затоа што сме свесни дека здравјето не е сезонско.

Имаме слободни места во аеробик групите и на двете локации: Козле и Кисела Вода.

Термини во Козле: вторник/ четврток во 19.30 часот и недела во 18.30 часот.

Термини во Кисела Вода: понеделник/вторник/среда/четврток/петок/сабота во 19 часот.

Можете да си направите комбинацијата каква што Вам Ви одговара. Вежбајте 2, 3 , 4, 5 па дури и 6 часа неделно.

Повеќе информации на телефон: 071 273 982.

Не заборавајте дека за време на летото имаме и промотивен попуст:

➡️2 часа неделно – 1̶0̶0̶0̶ ̶д̶е̶н̶ари – 900 денари
➡️3 часа неделно – 1̶2̶0̶0̶ ̶д̶е̶н̶ари – 1000 денари
➡️4 часа неделно – 1̶4̶0̶0̶ ̶д̶е̶н̶ари – 1200 денари
➡️5 часа неделно – 1̶6̶0̶0̶ ̶д̶е̶н̶а̶р̶и̶ – 1400 денари
➡️6 часа неделно – 1̶8̶0̶0̶ ̶д̶е̶н̶а̶р̶и̶ – 1600 денари
➡️утрински пилатес (3 часа) – 1̶0̶0̶0̶ ̶д̶е̶н̶а̶р̶и̶  – 800 денари

Дополнителен 10% попуст на сите постоечки пакети за уплата од 2 или 3 месеци!
Побрзајте и резервирајте си место! Ве очекуваме!

Следете не и на инстаграм: @fitlife_pilates_aerobic

https://www.instagram.com/p/ByNPpIIn_8U/

Драгана Младеновска

Магистер по фармација, Аеробик и Пилатес инструктор. Зависник од здрава исхрана и експериментирање во кујната.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *