FITLIFE fitness studio 1

е место каде што можете да вежбате пилатес и аеробик.

Лоцирани сме на ул. Невена Георгиева Дуња бр.1, кај Стара Рампа во Кисела Вода (веднаш до казиното), Скопје
Нашата мисија и цел е да им помогнеме на луѓето да го сменат начинот на живот и да се свртат кон сопственото здравје. Физичката активност има многу придобивки за здравјето, а ние сме тука за Вас, да Ве насочиме и да Ви укажеме како да се грижите за своето здравје и тело и како правилно да направите промени во животниот стил.

Кај нас покрај тоа што можете да вежбате, можете да добиете и многу совети во врска со начинот на исхрана.

Без разлика која е вашата цел, да ослабете и да изгледате подобро, да имате повеќе енергија или пак да се чувствувате подобро после напорниот ден ние сме тука за Вас.
Вежбањето ќе Ве направи помотивирани, поисполнети и поведри.
Затоа направете го вистинскиот чекор и веднаш резервирајте си место во некоја од нашите групи.
Контактирајте не на 071 273 982 или на 071 226 354 и дозволете ни да правилно да Ве водиме во промена на животниот стил и навики.

FITLIFE fitness studio 1

е место каде што можете да вежбате пилатес и аеробик.

Лоцирани сме на ул. Невена Георгиева Дуња бр.1, кај Стара Рампа во Кисела Вода (веднаш до казиното), Скопје.
Нашата мисија и цел е да им помогнеме на луѓето да го сменат начинот на живот и да се свртат кон сопственото здравје. Физичката активност има многу придобивки за здравјето, а ние сме тука за Вас, да Ве насочиме и да Ви укажеме како да се грижите за своето здравје и тело и како правилно да направите промени во животниот стил.

Кај нас покрај тоа што можете да вежбате, можете да добиете и многу совети во врска со начинот на исхрана.

Без разлика која е вашата цел, да ослабете и да изгледате подобро, да имате повеќе енергија или пак да се чувствувате подобро после напорниот ден ние сме тука за Вас.
Вежбањето ќе Ве направи помотивирани, поисполнети и поведри.
Затоа направете го вистинскиот чекор и веднаш резервирајте си место во некоја од нашите групи.
Контактирајте не на 071 273 982 или на 071 226 354 и дозволете ни да правилно да Ве водиме во промена на животниот стил и навики.

Power Pilates

Овој тип на часови се со повисок интензитет и се наменети за луѓе кои се физички активни и се кондиционо спремни. Вежбите се изведуваат поврзано и флуидно и се обрнува внимание на секоја мускулна група (стомак, грб, раце, бутови, задник). Со континуирано вежбање на овој тип на пилатес ќе ги затегнете и тонирате мускулите, ќе ја зголемите флексибилноста и ќе го намалите масното ткиво. Исто така овој тип на пилатес ќе ви помогне во подобро држење на телото и зацврстување на малите мускули околу ‘рбетот, што дополнително помага во анулирање на негативните ефекти од постојаното седење.
После часот ќе се чувствуате исполнети и среќни, полни со енергија, ќе ја чувствувате забрзана циркулацијата во целото тело.

Термини:
понеделник, среда и петок од 19.00-20.00 часот

Power Mat Pilates

Прочитајте повеќе

Power Mat Pilates

Овој тип на пилатес опфаќа вежби кои го активираат целото тело, за време на часот користиме мат простирка, тегови од 1 kg, ластици за отпор и сл.реквизити. Часот започнува со целосно истегнување и загревање на сите мускули во телотои  продолжува со вежби за целото тело.

Power Ball Pilates

Прочитајте повеќе

Power Ball Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби за целото тело кои се изведуваат со помош на голема пилатес топка, дополнително за време на часот користиме и тегови од 1 kg. Ball pilates е совршен спој од вежби за обликување и истегнување на сите мускули, со посебен акцент на абдоминалниот ѕид и на мускулите на нозете. Топката има сферична површина и создаваа дополнителна нестабилност, која ја контролираме со стегање на мускулите на стомакот. Сето тоа помага во зацврстување на мускулите и подобрување на држењето на телото.

Power Cardio Pilates

Прочитајте повеќе

Power Cardio Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби кои се изведуваат на мат простирка, но со повисок интензитет, вклучувајќи кардио вежби со скокови, дополнително се користат и реквизити како тегови од 1 kg, ластици за отпор и сл. Овој тип на пилатес ги обликува мускулите на целото тело и ја зголемува кондиционата спремност.
Power Pilates

Овој тип на часови се со повисок интензитет и се наменети за луѓе кои се физички активни и се кондиционо спремни. Вежбите се изведуваат поврзано и флуидно и се обрнува внимание на секоја мускулна група (стомак, грб, раце, бутови, задник). Со континуирано вежбање на овој тип на пилатес ќе ги затегнете и тонирате мускулите, ќе ја зголемите флексибилноста и ќе го намалите масното ткиво. Исто така овој тип на пилатес ќе ви помогне во подобро држење на телото и зацврстување на малите мускули околу ‘рбетот, што дополнително помага во анулирање на негативните ефекти од постојаното седење.
После часот ќе се чувствуате исполнети и среќни, полни со енергија, ќе ја чувствувате забрзана циркулацијата во целото тело.

Термини:
Група 1 (Morning Pilates): понеделник, среда и петок од 09.00-10.00 часот
Група 2 (Power Pilates): понеделник, среда и петок од 19.00-20.00 часот

Power Mat Pilates

Прочитајте повеќе

Power Mat Pilates

Овој тип на пилатес опфаќа вежби кои го активираат целото тело, за време на часот користиме мат простирка, тегови од 1 kg, ластици за отпор и сл.реквизити. Часот започнува со целосно истегнување и загревање на сите мускули во телотои  продолжува со вежби за целото тело.

Power Ball Pilates

Прочитајте повеќе

Power Ball Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби за целото тело кои се изведуваат со помош на голема пилатес топка, дополнително за време на часот користиме и тегови од 1 kg. Ball pilates е совршен спој од вежби за обликување и истегнување на сите мускули, со посебен акцент на абдоминалниот ѕид и на мускулите на нозете. Топката има сферична површина и создаваа дополнителна нестабилност, која ја контролираме со стегање на мускулите на стомакот. Сето тоа помага во зацврстување на мускулите и подобрување на држењето на телото.

Power Cardio Pilates

Прочитајте повеќе

Power Cardio Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби кои се изведуваат на мат простирка, но со повисок интензитет, вклучувајќи кардио вежби со скокови, дополнително се користат и реквизити како тегови од 1 kg, ластици за отпор и сл. Овој тип на пилатес ги обликува мускулите на целото тело и ја зголемува кондиционата спремност.
Low Impact Pilates

Овој тип на часови се со помал интензитет и се наменети за почетници, за луѓе кои долго време не биле активни и се помалку кондиционо спремни. Вежбите се изведуваат флуидно, но побавно. Акцентот е на сите мускулни групи подеднакво (стомак, грб, раце, нозе, задник). Со континуирано вежбање на овој тип на пилатес ќе си гo подобрите својот фитнес преформанс, ќе ги тонирате и затегнете мускулите, ќе си ја подобрите флексибилност и кондицијата и секако ќе го намалите масното ткиво.

Термини:
вторник, четврток и сабота од 18:00-19:00 часот

Low Impact Mat Pilates

Прочитајте повеќе

Low Impact Mat Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби со понизок интензитет кои го активираат целото тело. За време на часот користиме мат простирка, тегови од 1 kg, ластици за отпор и сл. реквизити. Часот започнува со целосно истегнување и загревање на сите мускули во телото, продолжува со вежби за целото тело.

Low Impact Ball Pilates

Прочитајте повеќе

Low Impact Ball Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби со помал интензитет за целото тело кои се изведуваат со помош на голема пилатес топка, дополнително за време на часот користиме и тегови од 1 kg. Ball pilates е совршен спој од вежби за обликување и истегнување на сите мускули, со посебен акцент на абдоминалниот ѕид и на мускулите на нозете. Топката има сферична површина и создаваа дополнителна нестабилност, која ја контролираме со стегање на мускулите на стомакот. Сето тоа помага во зацврстување на мускулите и подобрување на држењето на телото.

Low Impact Cardio Pilates

Прочитајте повеќе

Low Impact Cardio Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби кои се изведуваат на мат простирка, вклучувајќи кардио вежби со скокови кои се со помал интензитет, дополнително се користат и реквизити како тегови од 1 kg, ластици за отпор и сл. Овој тип на пилатес ги обликува мускулите на целото тело и ја зголемува кондиционата спремност.
Low Impact Pilates

Овој тип на часови се со помал интензитет и се наменети за почетници, за луѓе кои долго време не биле активни и се помалку кондиционо спремни. Вежбите се изведуваат флуидно, но побавно. Акцентот е на сите мускулни групи подеднакво (стомак, грб, раце, нозе, задник). Со континуирано вежбање на овој тип на пилатес ќе си гo подобрите својот фитнес преформанс, ќе ги тонирате и затегнете мускулите, ќе си ја подобрите флексибилност и кондицијата и секако ќе го намалите масното ткиво.

Термини:
вторник, четврток и сабота од 18:00-19:00 часот

Low Impact Mat Pilates

Прочитајте повеќе

Low Impact Mat Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби со понизок интензитет кои го активираат целото тело. За време на часот користиме мат простирка, тегови од 1 kg, ластици за отпор и сл. реквизити. Часот започнува со целосно истегнување и загревање на сите мускули во телото, продолжува со вежби за целото тело.

Low Impact Ball Pilates

Прочитајте повеќе

Low Impact Ball Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби со помал интензитет за целото тело кои се изведуваат со помош на голема пилатес топка, дополнително за време на часот користиме и тегови од 1 kg. Ball pilates е совршен спој од вежби за обликување и истегнување на сите мускули, со посебен акцент на абдоминалниот ѕид и на мускулите на нозете. Топката има сферична површина и создаваа дополнителна нестабилност, која ја контролираме со стегање на мускулите на стомакот. Сето тоа помага во зацврстување на мускулите и подобрување на држењето на телото.

Low Impact Cardio Pilates

Прочитајте повеќе

Low Impact Cardio Pilates

Oвој тип на пилатес опфаќа вежби кои се изведуваат на мат простирка, вклучувајќи кардио вежби со скокови кои се со помал интензитет, дополнително се користат и реквизити како тегови од 1 kg, ластици за отпор и сл. Овој тип на пилатес ги обликува мускулите на целото тело и ја зголемува кондиционата спремност.

Morning Pilates

Термини: понеделник, среда и сабота од 09:00-10:00 часот

Morning Pilates

Овој тип на часови се изведуваат претпладне и со среден интензитет. Вежбите се изведуваат флуидно, но побавно. Акцентот е на сите мускулни групи подеднакво (стомак, грб, раце, нозе, задник). Со континуирано вежбање на овој тип на пилатес ќе си гo подобрите својот фитнес преформанс, ќе ги тонирате и затегнете мускулите, ќе си ја подобрите флексибилност и кондицијата и секако ќе го намалите масното ткиво.

Во овој тип на часови се вклучени Mat Pilateс, Ball Pilates и Mix Pilates.

Термини: понеделник, среда и сабота од 09:00-10:00 часот

Afterwork

Термини: вторник и четврток од 17:00-18:00 часот.

Afterwork

Овој тип на часови се изведуваат попладне и со среден до висок интензитет. Вежбите и часовите се креирани на начин да го раздвижат и активираат целото тело. Сите вежби се изведуваат флуидно. Акцентот е на сите мускулни групи подеднакво (стомак, грб, раце, нозе, задник). Со континуирано вежбање на овој тип на часови ќе си гo подобрите својот фитнес преформанс, ќе ги тонирате и затегнете мускулите, ќе си ја подобрите флексибилност и кондицијата и секако ќе го намалите масното ткиво.

Во овој тип на часови се вклучени AfterWork Pilates (Mat/Ball Pilates) и AfterWork Cardio Training.

Термини: вторник и четврток од 17:00-18:00 часот.