Хроно пита со просо

Хроно исхраната зема навистина голем замав и се поголем број на луѓе се решаваат за овој тип на исхрана со цел здраво губење на килограмите.

Можеби ќе ве интересира:

Зошто хроно исхраната е толку ефикасна?

20 најважни правила во хроно исхраната

Една од дозволените намирници за појадок во хроно исхраната е просото, извонредна здрава житарка која изобилува со хранливи и нутритивно вредни состојки.

Повеќе за просото, прочитајте тука.

Нашиот денешен хроно рецепт е одличен за појадок во комбинација со некој протеин и свежа салата.

Од потребните намирници ќе добиете 16 парчиња пита од просо.

1 парче содржи 101.6 калории, 5.7 g јаглехидрати, 6.2 g масти и 4.1 g протеини.

Функционалност: хроно, diet, vegetarian, lactose free, GMOfree.

Потребни состојки (16 парчиња):

Начин на подготовка:

Начинот на подготовка, погледнете го на видеото.

Добар апетит!

Драгана Младеновска

Магистер по фармација, Аеробик и Пилатес инструктор. Зависник од здрава исхрана и експериментирање во кујната.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *