Пилатес

Вежбите во овој тип на часови ги активираат сите мускулни групи. Со континуирано вежбање Пилатес ќе ги затегнете и тонирате мускулите, ќе ја зголемите флексибилноста и ќе го намалите масното ткиво.

Mat Pilates

Вежби кои го активираат целото тело. Вежбите се изведуваат на мат простирка, а за време на часот дополнително користиме и реквизити како: тегови, ластици за отпор, мали топчиња, степери и слично. Во часот се вклучени вежби за длабоко истегнување и подеднакво тонирање на сите мускулни групи.

Потрошени калории за еден тренинг 

Ball Pilates

Овој пилатес опфаќа вежби кои се изведуваат со голема пилатес топка. Ball pilates е совршен спој од вежби за обликување и истегнување на сите мускули, со посебен акцент на абдоминалниот ѕид и на мускулите на нозете.

Потрошени калории за еден тренинг 

Cardio Pilates

Интезивен тренинг кој е совршен спој од кодициони и вежби за затегнување, истегнување и тонирање. Вежбите се изведуваат на мат простирка, но дополнително користиме и други фитнес реквизити. Овој тип на пилатес ги обликува мускулите на целото тело и ја зголемува кондиционата спремност.

Потрошени калории за еден тренинг 

Термини

Кисела Вода:

вторник/четврток од 17:45 до 18:45 часот

понеделник/среда/петок од 19:00 до 20:00 часот

Спортски Центар Борис Трајковски:

понеделник/среда/петок од 19:00 до 20:00 часот

контакт

071 273 982 / 071 226 354

en_USEnglish
en_USEnglish