Тренинзи

aеробик

Високо ефективен аеробен тренинг за намалување на масното ткиво и подобрување на кондицијата и координацијата во ритам. Аеробикот како кардио активност ќе ви помогне во ослободување од стресот и негативната енергија и ќе ве направи да се чувствувате посреќни и поисполнети.

пилатес

Вежбите во овој тип на часови ги активираат сите мускулни групи. Со континуирано вежбање Пилатес ќе ги затегнете и тонирате мускулите, ќе ја зголемите флексибилноста и ќе го намалите масното ткиво.

утрински пилатес

Најдобар и најефикасен начин за да го разбудите телото е утринскиот тренинг. Вежбањето наутро на гладно имa најсилен ефект врз топење на масното ткиво.

јогалатес

Јогалатесот е многу подинамичен од класичната јога и претставува креативен начин на комбинирање на асаните, фитнес позициите и дишењето како главни елементи.

онлајн Пилатес микс 💻

Часовите се спој од аеробик/кардио вежби и пилатес движења, се работи цело тело и секој час е различен.

онлајн Пилатес за трудници 💻

Овој тип на часови се специфично наменети за трудници со модифицирани вежби кои се прилагодени за состојбата. Движењата и вежбите се безбедни да се изведуваат во бременост доколку мајката има нормална бременост.

онлајн јога 💻

Хата Јога е најраспространет вид на Јога во западниот свет, па така и кај нас. Овој вид на Јога овозможува рамнотежа, баланс, хармонизација на позитивната и негативната енергија со која е исполнето се на нашата планета. Изведувањето на Асаните предизвикува длабоко физиолошко дејство врз мускулите, лигаментите и зглобовите…

контакт

071 273 982 / 071 226 354

en_USEnglish
en_USEnglish