Пилешко со зеленчук и тестенини од наут

Споделете со пријателите

Ако сакате да го намалите внесот на јаглехидрати и внимавате што јадете, ама сепак обожавате тестенини, потрудете се кога ги правите тестенините да ставите од се друго повеќе (најмногу зеленчук), а тестенини најмалку. Јас така направив со вчерашниот ручек. Иако тестенините беа од наут и се многу поздрава верзија од обичните сепак ставив само 80 g за сите тројца.

Фокусот ми беше на зеленчук и месо.

Инаку овие тестенини од наут ги купив од ДМ.

Потребни состојки:

  • околу 300-400 g варено пилешко бело месо
  • 2-3 моркови
  • околу 200 g печурки
  • 1 главица кромид (може наместо кромид да ставите праз)
  • околу 150 ml доматно пире
  • 80 g варени тестенини (јас користев од наут)
  • околу 50-тина g кашкавал или моцарела
  • маслиново масло, сол и зачини по желба.  
  • свежа рукола.

Начин на подготовка:

Тестенините сварете си ги на стандарден начин.

И месото сварете го посебно. Моето бидејќи е домашно му требаше малку подолго време да се вари, но од водата во која се вареше денес направив преубава пилешка супа.

Кромидот, морковот и печурките насечкајте ги и кратко динстајте ги со малку маслиново масло. Во тавата додадете го свареното пилешко месо насечкано на коцки. Додадете сол и некои суви зачини по желба, па на крај додадете го доматното пире. Измешајте и кратко динстајте на тикво (некои си 4-5 минути). Потоа во оваа мешавина додадете го сварените тестенини и убаво измешајте.

Можете да додадете и други зеленчуци јас за жал вчера кога готвев немав некој избор во фрижидер ☹

Ставете во плехче и одозгора нарендајте го кашкавалот или моцарелата и кратко запечете ги.

На крај додадете свежа рукола и уживајте во оброкот 🙂

Драгана Младеновска

Аеробик и пилатес инструктор, Сопственик на FitLife Fitness Studio, Магистeр по фармација и диететика.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *