Дали знаете колку шеќер има во вашето омилено овошје?

Свежото овошје е најдобар начин да ја задоволите желбата за слатка храна. Овошјето изобилува со витамини, минерали, антиоксиданси и хранливи влакна кои му се неопходни на телото нормално да функционира. Но, сигурно сте се запрашале дали навистина овошјето е добро да се јаде во големи количини и колку шеќер содржи?

Доколку имате ризик за развој на дијабетес, или сакате да да го намалите внесот на шеќери во телото, табелата подолу сигурно ќе ви биде од помош.

Прочитајте кои овошја содржат најмногу шеќер, а кои најмалку. Вредностите се однеусваат на 85 g производ . Секогаш имајте на ум дека различните макронутритиенти ослободуваат различна количина на енергија. Енергетски гледано 1 g протеини ослободува 4 калории, 1 g јаглехидрати исто така ослободува 4 калории, додека 1 g масти ослободува 9 калории.

овошје вкупно шеќери вкупно калории
малини 3.7  g 44 kcal
јагоди 4.1 g 27 kcal
рибизли 4.2 g 37 kcal
папаја 5 g 34 kcal
лубеница 5.3 g 25 kcal
грејпфрут 5.9 g 36 kcal
диња 6.7 g 29 kcal
праски 7.1 g 33 kcal
портокали 8 g 40 kcal
кајсии 7.8 g 42 kcal
сливи 8.4 g 39 kcal
круши 8.4 g 49 kcal
ананас 8.4 g 42 kcal
боровинки 8.4 g 49 kcal
јаболки 8.8 g 44 kcal
мандарини 9 g 45 kcal
киви 9.2 g 56 kcal
банани 10.4 g 76 kcal
цреши 10.9 g 54 kcal
калинки 11.6 g 70 kcal
манго 12.7 g 60 kcal
грозје 13.8 g 57 kcal
смокви 13.8 g 62 kcal

Драгана Младеновска

Магистер по фармација, Аеробик и Пилатес инструктор. Зависник од здрава исхрана и експериментирање во кујната.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *