Неочекувани придобивки од вежбањето  

Сите знаеме дека физичката активност поволно делува на кондицијата, на тонусот на мускулите, на цврстината на коските, помага во одржување на крвниот притисокот, шеќерот во крвта и благородно

Што се случува со телото кога трчате 30 минути?

Постојат научни докази кои потврдуваат дека трчањето го намалува нивото на лошиот холестерол во крвта, ги намалува триглицеридите, го нормализира шеќерот во крвта, но исто така го намалува

Ќофтиња од азуки грав

Ако немате идеја за ручек, ние имаме одличен предлог – Ќофтиња од азуки грав. Одлични се во комбинација со динстан зеленчук.

Потребни состојки:

  • 1 чаша сварен

5 вежби за утринско будење

Дали енергијата и концентрацијата често ве напуштаат во текот на денот, а навечер ве мачи несоница? Тогаш утринското вежбање е прав погодок за Вас.

Вежбањето наутро е најдоброто нешто што можете

Low-carb тортиљи од само 3 состојки!

Одличен предлог за подготовка на здрави тортиљи кои содржат многу малку јаглехидрати. Доколку внимавате на внесот на јаглехидрати и сакате да намалите килограми овој рецепт е дефинитивно за

Load More Posts